Pim Velthuizen Fotografie

"Het oog voor detail"

7 december 2014, Woningbrand Tannhauserstraat Apeldoorn

PVF-20141207-2_6-B.jpg

Campinggassetje veroorzaakt keukenbrand

In een woning aan de Thannhauserstraat in Apeldoorn is vanmiddag een brand ontstaan. Vermoedelijk is er door een campinggassetje in de keuken gebruikt te hebben brand ontstaan.

De woning was op het moment van de brand van gas afgesloten ivm de gasstoring iets verder in de wijk. De bewoners konden zich gelukkig snel uit de voeten maken en werden door buren opgevangen. Een bewoner werd nog wel door een ambulanceverpleger ivm rookinhalatie onderzocht.

De woning heeft veel rookschade opgelopen.


Copyright

Ten aanzien van alle artikelen op deze website behoudt Pim Velthuizen Fotografie zich het auteursrecht uitdrukkelijk voor. Openbaarmaking of verveelvoudiging van enig materiaal (eigen beeldmateriaal en/of tekst) van deze website, zonder schriftelijke goedkeuring van Pim Velthuizen Fotografie, is niet toegestaan.


Gepubliceerd: 07 dec 2014